JVC HA-FXZ200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JVC HA-FXZ200 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

BriTTney 24-12-2013
Geschreven voor: JVC HA-FXZ200

Dit zijn mijn eerste earbuds in deze prijsklasse. Voorheen heb ik Klipsch S4 gehad, en Sennheiser CX 400. Deze zijn natuurlijk behoorlijk wat prijziger, en voor mezelf stopt daar de investering niet: er worden maar drie setjes silicon tips bijgeleverd en geen van de drie zit me lekker, dus ik ga nog op zoek moeten naar een goed stel foam tips. Voor deze prijs is JVC wat karig geweest met de tips. Een tweede zaak wat ik nog nodig zal hebben een mobiele versterker. De gevoeligheid van deze buds ligt echt biezonder laag, wat betekent dat als ze rechtstreeks aan je phone hangen, het volume wat tegenvalt, dit valt me echt op.
Dan het geluid: ik vind dit fenomenaal. Ik ben (zoals bijna iedereen) een muziekliefhebber en geen audiofiel. En dan wil je geen buds die pretenderen "reference sound" te produceren (zoals sennheisers cx400), maar buds waarvan het geluid wat gekleurd is voor meer luisterplezier. De bass is dus wat aanweziger, maar zeker ook niet overdreven. Wat vooral opvalt is de kwaliteit van de bass. Ik las in reviews zaken als de 'snelheid' van de bass en de 'responsiveness'. Het klonken me loze termen, tenminste tot ik het zelf hoorde.